
PARASTA KELLOKOSKELLA -valokuvakilpailu
Tuusulan kunnan ja Keski-Uudenmaan Nuorkauppakamari ry:n yhteistyöprojekti "Parasta Kellokoskella" tavoitteena oli nostaa esille upean Kellokosken ruukin ja sitä ympäröivän alueen erinomaisia mahdollisuuksia lähimatkailukohteena.
Parasta Kellokoskella -valokuvakilpailu järjestettiin Instagramissa 6.7. - 9.8.2020 ja palkitsimme kolme parasta kilpailuun osallistunutta valokuvaa. Kilpailun palkintoina oli 3 x 50 euron arvoista lahjakorttia voittajien valitsemiin yrityksiin Kellokoskella. Pienempinä palkintoina jaoimme myös lippuja Tuusulan asuntomessuille.
Osallistuminen onnistui tagaamalla Kellokoskella otettu kuva Instagramissa tunnisteella #parastakellokoskella
Kilpailukategoriat:
1.) Yleisön suosikki
2.) Raadin valitsema
3.) Arvonta
@parastakellokoskella sivustolla julkaistiin Keski-Uudenmaan Nuorkauppakamarilaisten toimesta päivittäin kuvia alueesta ja korostettiin matkailukohteita Kellokoskella. Kaikki sivuston kuvat on Keski-Uudenmaan Nuorkauppakamarin projektitiimiläisten ottamia ja julkaisuissamme oli tarkoitus korostaa erityisesti alueen kauneus, potentiaali, sekä alueen pieniä yrityksiä.



SÄÄNNÖT
1. JÄRJESTÄJÄ
Tuusulan kunta, PL 60, 04301 TUUSULA, myöhemmin “Tuusula”. Kilpailun ylläpidosta ja organisoinnista vastaa Keski-Uudenmaan Nuorkauppamari ry.
2. KILPAILU
Tuusula järjestää Instagramissa Parasta Kellokoskella-valokuvakilpailun, johon osallistutaan lähettämällä kesäisiä valokuvia Kellokosken alueelta. Kilpailuun lähetettävät kuvat on merkittävä aihetunnisteella #parastakellokoskella
3. KILPAILUAIKA
Kilpailu on käynnissä 6.7.–9.8.2020.
4. OSALLISTUMISKELPOISUUS
Kilpailuun voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset 16 vuotta täyttäneet henkilöt.
5. OSALLISTUMINEN
Kilpailuun osallistutaan Instagramissa. Osallistujat tekevät kuvallisen julkaisun aihetunnisteella #parastakellokoskella
Osallistujan Instagram –tilin on oltava kilpailun ajan julkinen, jotta kuvat ovat nähtävissä.
Lähettämällä valokuva(t) osallistuja hyväksyy nämä kilpailusäännöt.
6. PALKINNOT JA VEROSEURAAMUS
Kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken arvotaan palkintona 3 (kolme) lahjakorttia alueen yrityksiin. Tuusula maksaa palkintojen mahdollisen arpajaisveron. Palkinto on lain mukaan voittajille verollista tuloa.
Palkintojen arvonta:
1 . Yleisön suosikki: Eniten tykkäyksiä kerännyt kuva
2. Raati: Myöhemmin valittavan raadin suosikki
3. Onnettaren valinta: Arvalla valittu kuva
Lisäksi kilpailuaikana arvotaan pienempiä palkintoja. Pienemmät palkinnot ovat lain mukaan voittajille verovapaita.
7. HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY
Kilpailuajan umpeuduttua voittajille ilmoitetaan erikseen. Kilpailun voittajiin ollaan yhteydessä Instagramin kautta. Arvonnassa voittaneen henkilön ja raadin valitsemien voittajien nimet ja paikkakunnat voidaan julkaista Tuusulan verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa.
8.TEKIJÄNOIKEUDET
Lähettämällä valokuvia kilpailuun osallistuja antaa järjestäjälle oikeuden käyttää valokuvia omassa markkinoinnissaan. Säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Kilpailun osallistujat sitoutuvat noudattamaan näitä sääntöjä ja järjestäjän päätöksiä. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin. Kilpailusääntöjen soveltamiseen ja tulkintaan liittyvät mahdolliset epäselvyydet ratkaisee järjestäjä.
kilpailu on päättynyt,
kiitos kaikille INSTAGRAM KUVAKILPAILUUN osallistuNEille.

1. Yleisön suosikki
2. Raadin valitsema
3. Arpaonni


@miramainen_
@katrihp_
@henranne
@kuvat: Keski-Uudenmaan nuorkauppakamarilaiset



@kuvat: Keski-Uudenmaan nuorkauppakamarilaiset
AJANKOHTAISTA
LUE LISÄÄ YHTEISÖLLISESTÄ PARASTA KELLOKOSKELLA -PROJEKTISTA:
https://www.tuusula.fi/tiedotepalsta/show.tmpl?sivu_id=2345&id=7245
LUE LISÄÄ KELLOKOSKESTA:
https://www.tuusula.fi/keskus/index.tmpl?sivu_id=1242
TUTUSTU KELLOKOSKEN KIRKKOON VIRTUAALISESTI TAI PAIKAN PÄÄLLÄ:

Tuusula järjestää Instagramissa Parasta Kellokoskella-valokuvakilpailun, johon osallistutaan
lähettämällä kesäisiä valokuvia Kellokosken alueelta.
Kilpailuun lähetettävät kuvat on merkittävä aihetunnisteella #parastakellokoskella
Kilpailu on käynnissä 6.7.–9.8.2020.